Asiakas
Oras

Oras on merkittävä keittiö- ja kylpyhuonehanojen kehittäjä, valmistaja ja markkinoija. Jokainen teknologinen yksityiskohta tuotteissa on suunniteltu edistämään veden ja energian tehokasta käyttöä. Oraksen visiona on tulla elektronisten hanamarkkinoiden todelliseksi omistajaksi Euroopassa.

Yhteistyössä palvelukehitystä sekä vaativia teknisiä ratkaisua

Oraksen ja Mediasignalin yhteistyö käynnistyi Proof of Concept -projektilla, jossa mallinnettiin tuotetiedon automatisoitua julkaisua PIM-integraatioon (Product information management) perustuen. Onnistuneen POCin jälkeen toteutimme verkkopalvelun kokonaisuudistuksen. Mediasignal vastasi verkkopalveluratkaisun kokonaistoteutuksesta sisältäen verkkopalvelukonseptin, visuaalisen ilmeen ja teknisen toteutuksen integraatioineen.

Oraksen laaja tuoteportfolio on integroitu tuotetiedonhallintajärjestelmään (PIM), jossa tuoterakenteita, tuotetietoa kieliversioineen sekä tuotteiden ja resurssien näkyvyyttä verkkosivustolla kokonaisuudessaan hallinnoidaan. Tuotetiedosta generoidaan automaattisesti tuoteluetteloita sekä tuotelehtiä palvelun käyttäjille. Palveluun liitettiin hakukone Elasticsearch, jolla voidaan tallentaa, hakea ja analysoida suuria tietomääriä nopeasti ja lähes reaaliajassa.

Palvelun sisään integroitiin Mediasignalin ImageBank Independent -materiaalipankkiratkaisu, jonka kautta markkinointimateriaaleja ja teknistä dokumentointia pystytään helposti jakamaan. Materiaalipankki on integroitu myös Oraksen tuotetiedonhallintajärjestelmään.

Mediasignal toimitti ratkaisun Google Cloud pilviteknologia-ympäristöä käyttäen, jolla taataan palvelun hyvä saatavuus globaalisti.

Euroopan johtavan hanavalmistajan laaja verkkopalvelukokonaisuus

Oraksen verkkopalvelu palvelee 11 eri kielellä kuluttaja-asiakkaita, B2B-asiakkaita sekä ammattilaisia. Verkkopalvelussa olennaisena osana on ajankohtaisten tuotetiedon helppo jakaminen, ammattilaisten työkalut sekä inspiraation antaminen sekä Oras-brändin vahvistaminen.

Menestyjän rohkeat muutokset eletään asiakaskokemuksissa todeksi

Verkkopalvelu-uudistuksen yhteydessä Oras-brändi uudistettiin kokonaisuudessaan. Verkkopalvelun avulla luotiin vahva ja erottuva kuva Oraksesta sekä tuotiin tuotemerkin uusi lupaus vahvasti esiin.

”Me teemme elämisestä parempaa” on Oraksen brändilupaus, jonka Oras lunastaa sitoutumalla saumattomasti viiteen brändiä ohjaavaan tekijään: laatu, ajanmukaisuus, kumppanuus, helppous ja hyvinvointi. Se kuvaa hyvin myös verkkopalvelun tarkoituksen.

Kokonaisratkaisu yhdeltä toimittajalta

Toteutus tehtiin konsernihyötyä ajatellen – palvelu kehitettiin niin, että se pystyy tukemaan sekä Oraksen että Oras Groupin tytäryhtiöiden toimintaa ja tarvetta.

Mediasignalin toimittama ratkaisu sisälsi kaikki palvelun tekniset ratkaisut ja asiakas sai tarvitsemansa kokonaisuuden hyödyntämällä yhden toimittajan mallia.

Yhteistyön saavutukset

2200+

tuotetta

12

kieliversiota

5

integraatiorajapintaa

Kiinnostuitko?

Ota meihin yhteyttä ja keskustellaan tavoitteistasi.

Ota yhteyttä
Marko Kujala

Toimitusjohtaja
Mediasignal Communications Oy