Verkkopalvelut

Verkkopalveluhankkeet avaimet käteen -toimituksina.

Verkkopalvelut ovat organisaatioiden käyntikortteja käyttäjiensä suuntaan. Hyvä verkkopalvelu syntyy kohderyhmäpohjaisella suunnittelulla, joka varmistaa korkean käytettävyyden, brändinmukaisen ulkoasun ja eheän tietorakenteen.

Mediasignal tukee asiakkaitaan läpi koko verkkopalveluhankkeen. Autamme valitsemaan oikean julkaisujärjestelmän, suunnittelemme palvelun konseptin, toteutamme sivuston ja huolehdimme sen ylläpidosta. Verkkopalveluprojekti aloitetaan suunnittelutyöpajoilla, joissa luodaan yhteinen käsitys toteutettavasta palvelusta.

Mediasignal on erikoistunut moniulotteisiin verkkopalveluihin, jotka sisältävät integraatioita, kirjautumisia, tuotetietokantayhteyksiä, varaustoiminnallisuutta ja liiketoimintaa tukevia sovelluksia. Yhdistämme luovan suunnittelun tekniseen toimintavarmuuteen ja pitkäikäiseen ylläpidettävyyteen.

Referensseistämme löytyy useita esimerkkejä erityyppisille organisaatioille toteutetuista sivustokokonaisuuksista. Digitaalinen viestintä on moniulotteinen kokonaisuus, jonka peruskivenä on toimiva verkkopalvelu.

Case Oras

Mediasignal vastasi Oraksen verkkopalveluratkaisun kokonaistoteutuksesta sisältäen verkkopalvelukonseptin, visuaalisen ilmeen ja teknisen toteutuksen integraatioineen.

Oraksen laaja tuoteportfolio on integroitu tuotetiedonhallintajärjestelmään (PIM), jossa tuoterakenteita, tuotetietoa kieliversioineen sekä tuotteiden ja resurssien näkyvyyttä verkkosivustolla kokonaisuudessaan hallinnoidaan.

Lue lisää referenssistä

Hakukoneoptimointi

Optimointi mukana heti verkkosivutoteutuksen alusta lähtien.

Hakukoneoptimointi tarkoittaa kaikkia niitä toimenpiteitä, joilla parannamme yrityksesi, tuotteidesi ja palveluidesi näkyvyyttä hakukoneissa. Varmistamme myös, että sivustosi sisältö vastaa asiakkaiden verkosta tekemiä hakuja.

Hakukoneoptimointi toimii kuin ikiliikkuja. Sen ansiosta potentiaaliset asiakkaat löytävät sivustosi aktiivisesti etsiessään. Nämä haut tarjoavat yrityksellesi tärkeää tietoa asiakkaiden käyttäytymisestä digitaalisessa ympäristössä. Tämän tiedon avulla kehitetään verkkopalveluita, markkinointia ja liiketoimintaa. Kaikki tämä kasvattaa lopulta tunnettuutta asiakkaiden keskuudessa ja parantaa käyttäjäystävällisyyttä.

Teknisellä optimoinnilla varmistamme, että sivut latautuvat nopeasti ja mukautuvat responsiivisesti eri laitteille. Hakukoneet edellyttävät toimivaa koodia ja optimointia, jotta sivut menestyvät. Teknisen optimoinnin lisäksi optimoimme sivujesi sisällön vastaamaan nykyajan tarpeita. Optimoimme tekstisisällöt, otsikot, median, linkit, metatiedot ja rakenteen, jotta sivusi käytettävyys ja toimivuus paranevat.

Sisäinen optimointi rakentaa muiden hakukoneoptimoinnin osa-alueiden kanssa saumattoman kokonaisuuden. Tämä kehitystyö parantaa myös suoraan asiakaskokemusta.

Web-analytiikka

Verkkopalvelun menestyminen nopeatempoisessa maailmassa vaatii jatkuvaa kehittämistä.

Web-analytiikka on ohjauksen ja optimoinnin yhdistelmä, jonka perustana on aina data. Jotta sivustosi voi menestyä, selvitämme ketkä siellä vierailevat, sekä minkä ikäisiä, maalaisia ja kielisiä he ovat. Näin kohdennamme sisältösi vastaamaan potentiaalisten asiakkaiden tarpeita. Lisäksi selvitämme, miten he löytävät sivustosi ja mitä he tekevät sivustollasi vieraillessaan.

Suunnittelemme ja rakennamme räätälöityjä Google Data Studio -dashboardeja. Google Data Studio on dashboard- ja visualisointityökalu, jolla voidaan luoda organisaatiolle räätälöityjä reaaliaikaisia dashboard-näkymiä. Data Studioon voi tuoda dataa useasta järjestelmästä, mutta parhaiten Google Data Studio sopii esimerkiksi verkkopalvelujen raportointiin.

Palveluun liittyvät työt

Kiinnostuitko?

Ota meihin yhteyttä ja keskustellaan tavoitteistasi.

Ota yhteyttä
Marko Kujala

Toimitusjohtaja
Mediasignal Communications Oy