Mihin tuotetiedonhallintaa tarvitaan? Esittelyssä feed® PIM – kustannustehokas ratkaisu
Menestyvä liiketoiminta edellyttää tehokkaita prosesseja ja joustavia toimintatapoja. Siksi myös tuotetiedonhallinnan tulee vastata yrityksen tarpeisiin mahdollisimman hyvin. Oikein valitulla tuotetiedonhallintaratkaisulla voit säästää merkittävästi aikaa ja resursseja, parantaa tuotekokemusta sekä helpottaa tuotetietojen jakamista esimerkiksi jälleenmyyjille. feed® PIM on kustannustehokas ja ketterä ratkaisu, joka mukautuu yrityksen prosesseihin niitä tehostaen.
Miten sujuvoittaa tuotetiedonhallintaa?
Sujuva tuotetiedonhallinta kannattaa toteuttaa aina yrityksen tarpeita vastaavalla tuotetiedonhallintaratkaisulla eli PIM-järjestelmällä (PIM, Product Information Management). PIM-järjestelmä on suunniteltu keskittämään ja optimoimaan kaikki tuotetiedot yhteen paikkaan, josta ne voidaan helposti ja tehokkaasti jakaa eri julkaisukanaviin, kuten verkkokauppoihin, tuoteluetteloihin ja markkinointimateriaaleihin. Oikein toteutettuna PIM-järjestelmä mahdollistaa yhtenäisen ja virheettömän tuotekokemuksen, joka on asiakkaiden saatavilla kaikissa ostoprosessin vaiheissa. Lisäksi se vapauttaa aikaa ja resursseja yrityksen työprosesseista. Tutustu, miten asiakkaamme Kesla hyödyntää PIM-järjestelmää arjessaan. Yksi suosittu PIM-ratkaisu on feed® PIM.
feed® PIM tehokkaaseen tuotetietohallintaan
Suomen markkinoilla on ollut jo jonkin aikaa tarve monipuoliselle, mutta kustannustehokkaalle PIM-järjestelmälle, joka pystyy vastaamaan nykypäivän liiketoiminnan vaatimuksiin. Olemmekin Mediasignalilla tuoneet Suomen markkinoille feed® PIM -järjestelmän, joka on viimeisten vuosien aikana nopeasti noussut yhdeksi suosituksi tuotetiedonhallintaratkaisuksi Pohjoismaissa.
Mitä feed® PIM mahdollistaa?
1. Tehokkaat työkalut tuotetiedon hallintaan – vahvempi tuotekokemus: feed® PIM tarjoaa selkeät ja tehokkaat työkalut, joiden avulla tuotetiedon organisointi ja hallinta onnistuu vaivattomasti, mikä mahdollistaa modernin tuotekokemuksen rakentamisen kaikissa julkaisukanavissa sujuvasti.
2. ChatGPT-tekoäly – vapauta aikaa prosesseista: Yksi kiinnostava feed® PIM:n ominaisuus on ChatGPT:n hyödyntäminen tuotetiedonhallinnassa. ChatGPT-moduulin avulla saat mm. apua tekstien kirjoittamiseen.
3. Käyttäjäystävällinen käyttöliittymä – sujuva työskentely: Selkeä käyttöliittymä varmistaa, että järjestelmä on helppo ottaa käyttöön ja mukautuu eri käyttäjien tarpeisiin.
4. Edullinen PIM-ratkaisu – kustannustehokkuus: feed® PIM:n hinnoittelumalli on selkeä ja edullinen verrattaen muihin markkinoilla oleviin tuotetiedonhallinta ratkaisuihin. Hintaan 1275 € kuukaudessa sisältyy rajoittamaton käyttäjä- ja tuotemäärä, attribuutteja sekä kieliversioita. Lisäksi saat 100 Gt tallennustilaa sekä tietoturva- ja versiopäivitykset. Tämä tekee siitä erittäin kilpailukykyisen vaihtoehdon verrattuna perinteisiin kalliisiin tuotetiedonhallinta ratkaisuihin.
5. Asiakaslähtöinen tuotekehitys – yrityksesi toiveita kuunnellaan: feed® PIM:n tuotekehityksessä kuunnellaan tarkasti asiakkaiden tarpeita ja toiveita säännöllisesti. Järjestelmä on aidosti käyttäjäystävällinen sekä tehty käyttäjiensä tarpeisiin.
Lopuksi
Sujuva tuotetiedonhallinta on tärkeää yrityksille prosessien tehostamiseksi. Mikäli yrityksessänne on herännyt tarve tehostaa tuotetiedonhallintaa, suosittelen tutustumaan feed® PIM-järjestelmään tarkemmin täältä. Me Mediasignalilla olemme toimineet jo yli 25 vuotta yritysten kehittämisen luottokumppanina. Mikäli feed® PIM:n tuomat mahdollisuudet kiinnostavat, kerromme mielellämme lisää ratkaisusta. Voit varata ilmaisen Teams-tapaamisen asiantuntijamme kanssa kalenterista.
Varaa maksuton Teams-palaveri – keskustellaan tarpeestanne.
Sinua voisi myös kiinnostaa lukea:
Blogi: Muutokset liiketoimintaympäristössä vaikuttavat tarpeeseen reagoida ja kehittää yrityksen prosesseja – PIM avuksi?
Blogi: Tuotetiedonhallinnan kehittäminen vaatii onnistuakseen vahvaa kumppanuutta
Asiakastoteutus: Katepal – Tuotetiedon hallinnan keskittäminen PIMiin lisää kilpailukykyä
Mediasignal on ohjelmistokehitysyritys, jolla on yli 25 vuoden kokemus digitaalisen liiketoiminnan kumppanina. Mediasignalilla on laaja valikoima digitaalisen liiketoiminnan palveluja, jotka vastaavat asiakkaiden liiketoimintalähtöisiin tarpeisiin.