Asiakas
TAKK

Tampereen Aikuiskoulutuskeskus TAKK on monialainen ammatillinen kouluttaja ja työelämän kehittäjä.

Laaja koulutustarjonta helposti saatavilla

Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen verkkopalvelu kokoaa yhteen opiskelijoiksi pyrkivät, nykyiset opiskelijat, yritykset sekä TAKK:n sidosryhmät. Palvelu tarjoaa kohderyhmäkohtaista tietoa ja helpon pääsyn TAKK:n koulutustarjontaan.

Parempaa palvelua ja asiakaskokemusta

Toteutimme yhdessä asiakkaan kanssa digitaalisen palvelukokonaisuuden, joka kattaa verkkopalvelun, opiskelijoiden ja henkilöstön OmaTAKK -sivuston sekä monipuolisen koulutustarjottimen, jossa erilaisilla hakukriteereillä voi helposti hakea sopivaa koulutusta.

TAKK halusi käyttöönottaa uusia palvelumuotoja asiakaspalvelun parantamiseksi, tästä esimerkkeinä chat-palvelu sekä koulutusvahti.

Monipuolisuus tärkeää kumppanin valinnassa

Verkkopalvelu on integroitu toiminnanohjausjärjestelmään, jossa ammatillisen aikuiskoulutuksen koulutustietoja hallitaan ja pidetään yllä. Tietojärjestelmästä tuodaan automaattisesti tiedot verkkopalveluun, jossa niitä rikastetaan ja jossa tiedoista luodaan automaattisesti koulutuskohtaiset sivut sekä generoidut koulutusesitteet.

Henkilökunnan yhteystiedot haetaan AD-rajapinnan kautta sivustolle, jolloin niiden ylläpitoa ei erikseen tarvita verkkopalvelussa.

Kokonaisratkaisu yhdeltä toimittajalta

Projekti lähti liikkeelle konseptivaiheella, jossa verkkopalvelua suunniteltiin asiakkaan kanssa yhdessä workshoppien avulla. Palvelusuunnittelusta projekti siirtyi tekniseen toteutusvaiheeseen, jossa varsinainen palvelukehitys tehtiin.

TAKK arvosti Mediasignalin monipuolista asiantuntijuutta suunnittelutehtävistä vaativiin teknisiin toteutusmuotoihin.

Yhteistyön saavutukset

300+

koulutusta ja kurssia.

2

integraatiorajapintaa.

200+

generoitua koulutusesitettä.

Kiinnostuitko?

Ota meihin yhteyttä ja keskustellaan tavoitteistasi.

Ota yhteyttä
Marko Kujala

CEO | Solution Architect | Technologies
Mediasignal Communications Oy