Tukkukaupan digitaaliset palvelut palvelevat sekä asiakkaita että tavarantoimittajia
Meira Nova
Meira Nova Oy on 25-vuotias tukkukauppa, joka on erikoistunut palvelemaan ravintoloita, hotelleja, henkilöstöravintoloita ja julkisen sektorin suurkeittiöitä. Meira Nova on osa S-ryhmää.
Kumppanuus alkoi verkkosivun uudistuksesta
Mediasignalin ja Meira Novan yhteistyö alkoi vuonna 2015, jolloin Meira Nova etsi verkkopalvelunsa uudistamiseen kumppania. Mediasignal otti haasteen vastaan ja lähti kehittämään uutta palvelukokemusta Meira Novan nykyisille ja uusille asiakasryhmille.
Julkinen verkkopalvelu tukkukaupan asiakkaille
Meira Novalle toteutettiin responsiivinen verkkosivusto, joka suunniteltiin asiakkaan toiveesta ilmeeltään räväkäksi ja kilpailijoista erottuvaksi. Verkkopalvelu palvelee ravintoloita, hotelleja, henkilöstöravintoloita ja suurkeittiöitä tarjoten tietoa tuotevalikoimasta, uutuuksista ja alan tapahtumista. Sivustolta asiakas voi kirjautua tekemään tukkuun tilauksen.
Tuotevalikoima tuotiin sivustolle tuoteryhmittäin ja valikoimasta korostettiin yksittäisiä pienempiä tuotekokonaisuuksia, sillä tuhansista nimikkeistä koostuvaa tuotevalikoimaa ei haluttu kokonaisuudessaan nostaa näkyviin.
Yhteydenotto on helppoa ja asiakasta ohjataan hyvin vahvasti yhteydenottoon. Sivustolle on liitetty myös Chat-palvelu, joka palvelee asiakkaita arkisin 9-21.
Olemme toteuttaneet myös asiakkaille suunnatun Tilaajainfo-palvelun, jossa B2B-verkkokaupan yhteyteen tuodaan integraation kautta informatiivistä sisältöä toisesta järjestelmästä.
Toimittajaextranetista saa kätevästi ladattua raportit
Toimittajaextranet on kirjautumisen takana oleva tavarantoimittajille suunnattu osio, johon olemme integroineet ulkoisista järjestelmistä tuotuja raportteja toimittajaystävällisesti yhteen näkymään.
Asiakkaan palaute
” Yhteistyö Mediasignalin kanssa on sujunut mutkattomasti. Kaikki sopimamme on hoidettu täsmällisesti ja asioihin perehtyen. Pidämme mielellämme Mediasignalin kumppanina jatkossakin! ”
– Leena Honkaniemi, Meira Nova