Raikas ulkoasu ja mutkattomat toiminnallisuudet vauhdittavat menestyvän hiihtokeskuksen liiketoimintaa

Asiakas
Himos

Himos on vuonna 1984 perustettu, hiihtoväen hyvin tuntema talviurheilukeskus ja perheyritys. Hissiliikevaihdoltaan Himos on Suomen 5. suurin, se on lisäksi palkittu Vuoden Hiihtokeskus -tittelillä 1995 ja 2001. Vakituisesti keskus työllistää 17 henkilöä ympäri vuoden, talven aikana laskettelijoita palvelee lisäksi noin 120 kausityöntekijää.

Nykyaikainen verkkosivukokonaisuus

Himos-talviurheilukeskukselle rakennettiin kattava verkkosivusto, joka palvelee monipuolisesti talviurheilun ja -liikunnan kävijäkuntaa.

Uudistuksessa palvelulle luotiin raikas ja nykyaikainen ulkoasu. Palvelun toiminnallisuuteen ja sujuvuuteen satsattiin myös teknisesti – taustalle toteutettiin mm. verkkokauppaintegraatio, jonka myötä kaupan tuotteet hintoineen näytetään sivustolla.

Rinneinformaatiota tukee alueen web-kamerat, joiden myötä sivustolle päivittyy automaattisesti uusimmat kuvat Himoksen rinteistä ja palvelupisteistä. Lisäksi laskettelijoita palvelee säädatasta koostettu Himoksen ylä- ja ala-asemien lämpötilojen näytöt.

Asiakaskokemukseen liittyen eri kohderyhmiä lähestytään kattavan uutiskirjejärjestelmän avulla.

”Palvelun toiminnallisuuteen ja sujuvuuteen satsattiin myös teknisesti – taustalle toteutettiin mm. verkkokauppaintegraatio, jonka myötä kaupan tuotteet hintoineen näytetään sivustolla”

Kiinnostuitko?

Ota meihin yhteyttä ja keskustellaan tavoitteistasi.

Ota yhteyttä
Sami Hakimsan

Director | Client Solutions
Strategic Communications Specialist