Hiihtokeskuksen verkkopalvelu keskeisenä osana digitaalista asiakaskokemusta
Himos
Himos on vuonna 1984 perustettu, hiihtoväen hyvin tuntema talviurheilukeskus ja perheyritys. Hissiliikevaihdoltaan Himos on Suomen 5. suurin, se on lisäksi palkittu Vuoden Hiihtokeskus -tittelillä 1995 ja 2001. Vakituisesti keskus työllistää 17 henkilöä ympäri vuoden, talven aikana laskettelijoita palvelee lisäksi noin 120 kausityöntekijää.
Nykyaikainen verkkosivukokonaisuus
Himos-talviurheilukeskukselle rakennettiin kattava verkkosivusto, joka palvelee monipuolisesti talviurheilun ja -liikunnan kävijäkuntaa.
Palvelun toiminnallisuuteen ja sujuvuuteen satsattiin myös teknisesti – taustalle toteutettiin mm. verkkokauppaintegraatio, jonka myötä kaupan tuotteet hintoineen näytetään sivustolla.
Rinneinformaatiota tukee alueen web-kamerat, joiden myötä sivustolle päivittyy automaattisesti uusimmat kuvat Himoksen rinteistä ja palvelupisteistä. Lisäksi laskettelijoita palvelee säädatasta koostettu Himoksen ylä- ja ala-asemien lämpötilojen näytöt.
Asiakaskokemukseen liittyen eri kohderyhmiä lähestytään kattavan uutiskirjejärjestelmän avulla.