Hankkija
Hankkija Oy on perinteikäs toimija suomalaisessa maatalous- ja konekaupassa. Yhtiön valmistamia rehuja viedään yli 30 maahan. Hankkija Finnish Feed Innovations (Hankkija FFI) jatkaa vuonna 2007 konserniin ostetun Suomen Rehu Oy:n tarinaa. Yksikkö vastaa sekä rehuteollisuuden biotieteellisestä tutkimus- ja kehitystoiminnasta että tuoteryhmän vientiliiketoiminnasta.
Hankkija FFI:n tutkimustyö ja kolme päätuoteryhmää selkeästi esille
Samalla otettiin kuitenkin huomioon loppuasiakkaita kiinnostava tuotetietous ja osana sitä biotieteellisen rehuteollisuuden kehitystoiminnasta kertominen.
Mediasignal oli luonteva valinta uudistuksen toteuttajaksi. Yhtiö toimi useita vuosia Suomen Rehun digitaalisten kanavien kehityskumppanina ja on sittemmin toteuttanut myös Hankkijalle useita tuotebrändien verkkosivuja. Uusi sivusto tehtiin WordPress-alustalle ja lanseerattiin tammikuussa 2021.
Asiakkaan kommentit
”Annoimme Mediasignalille idean – eli mitä tarvitaan ja mitä toivomme. He saivat siitä erittäin hyvin kiinni. Haasteena oli, että maatalous on melko konservatiivinen ala. Nimemme on kuitenkin Hankkija Finnish Feed Innovations ja teemme alalla uraauurtavaa kehitystyötä. Emme siis voi ulospäinkään näyttää vanhanaikaisilta.
Sivut onnistuivat näistä lähtökohdista erinomaisesti. Sisältörakenteen lisäksi uusi visuaalinen ilme toimii ja olemme ottaneet sen käyttöön myös muussa myyntimateriaalissa. Samoin tavan jäsennellä tuotteista kertomista.”
Vadim Chupasov, Export Marketing Manager, Hankkija Oy, Finnish Feed Innovations