Huhtahyvät
Huhtahyvät valmistaa suomalaisten pöytiin vuosittain yli 4,5 miljoonaa kiloa korkealuokkaisia herkkuja: kinkkuja, meetvursteja, makkaroita, lihahyytelöitä, salaatteja ja kasviproteiinituotteita.
Huhtahyvät Oy sijaitsee Kankaanpäässä ja työllistää yli 60 henkilöä.
Perheyrityksen WordPress-sivusto
Kankaanpää tunnettiin aikoinaan palvaajien pitäjänä, sillä sieltä olivat kotoisin Suomen kaikki taitavimmat lihansavustajat. Huhtahyvät pitää perinteitä ja osaamista yllä 2020-luvulla.
Huhtahyvät-yhtiön perusti vuonna 1988 Raimo Vilska, joka on yksi Suomen ensimmäisistä lihamestareista. Nyt perheyrityksessä toimii sukua jo kolmannessa polvessa.
– Halusimme uudesta verkkopalvelusta ammattimaisen ja pääviestiltään terävöitetyn huomioiden kuitenkin pehmeät arvot ja perusfilosofiamme perheomisteisena yrityksenä, kertoo Huhtahyvien kaupallinen johtaja Mikko Tamminen.
Laadukkaampaa asiakaskokemusta
Huhtahyville tärkeää on sivuston helppokäyttöisyys niin, että tuotteet ja kontaktit löytyvät helposti kaikkia kohderyhmiä silmällä pitäen. Sivusto on suunniteltu ja toteutettu palvelemaan sekä vähittäiskaupan, food servicen ja teollisen puolen asiakkaita.
Kaupallisuuden kasvattaminen sähköisesti
Sivusto antaa hyvän pohjan alkaa kehittämään muitakin sähköisiä kanavia kaupallisesti eteenpäin ja linkittämään niitä yhä enemmän toisiinsa.
-Nyt meillä on perusta kunnossa ja tästä voimme lähteä jatkokehittämään digitaalisia kanaviamme stepeittäin eteenpäin, Tamminen kertoo.
Jatkokehitysvaiheessa Huhtahyvät suunnittelee ja yhdenmukaistaa kokonaisvaltaisesti yhtiön preesenssiä sähköisissä kanavissa.
Ratkaisukeskeinen ja tekemiseen keskittyvä toimintamalli
– Mediasignalin kanssa projekti sujui hyvin. Pidän siitä, että heillä on samankaltainen, maanläheinen lähestymistapa tekemiseen kuin meilläkin, Tamminen sanoo.
– Tällaisessa projektissa pohjatyö on tärkeää, sitten keskitytään tekemiseen ja ratkaisujen hakemiseen ja toteutetaan projektin mikro- ja makroasiat joustavasti ja eksymättä.
Verkkopalvelusta on tullut hyvää palautetta sekä asiakkailta että henkilökunnalta.
– Lopputuloksessa yrityskulttuuri, toimeksianto ja toteutus kohtaavat, Tamminen kiittelee.