Luonnollisen hyvää – tuotteiden laatu ja aitous uuden verkkosivuston teemana
Huhtahyvät
Huhtahyvät valmistaa suomalaisten ruokapöytään kuuluvia tuttuja tuotteita kuten meetvursteja, makkaroita, kinkkuja ja gourmet-salaatteja. Vuonna 2015 Huhtahyvät Oy työllisti 55 henkilöä ja sen liikevaihto oli 19,0 milj. euroa. Laadukkaat ja sertifioidut Huhtahyvät-tuotteet tunnistaa sinisestä kruunu-tunnuksesta.
Verkkosivusto ja brändiuudistus

Huhtahyvien ja Mediasignalin yhteistyö alkoi, kun Huhtahyvät etsi kumppania toteuttamaan verkkosivustonsa uudistusta. Sivusto uudistettiin osana Huhtahyvien mittavaa brändiuudistusta, josta vastasi Porkka & Kuutsa Oy.

Sertifioitua elintarvikevalmistusta
Puhtaat raaka-aineet, maukkaat reseptit ja modernit valmistusmenetelmät takaavat Huhtahyvien tuotteiden laadun ja aitouden. Tämä lupaus tuotiin myös vahvasti verkkosivujen kerrontaan.
Sivustolta löytyy Huhtahyvien tuotevalikoima, valmistuksen ydinperiaatteet sekä yritystiedot. Verkkopalvelu sisältää myös kuvapankin, jonka kautta voi ladata painolaatuisia tuotekuvia.
Mediasignal suunnitteli huhtahyvat.fi sivuston käyttöliittymän sekä ulkoasun ja toteutti teknisen toteutuksen kokonaisuudessaan.