Kirjoittaja
Sami Hakimsan
Kategoria
Blogi
Julkaistu
09.04.2020

Muutosten hetkellä parhaiten selviytyvät yritykset ja brändit, joiden asiakkailla on monta syytä olla uskollisia. He ovat tottuneet palvelun saatavuuteen ja helppouteen. He rakastavat sitä, miten heitä puhutellaan. Aivan kuin heidän ajatuksensakin osattaisiin lukea.

Palveleva yritys tai brändi elää joka tapauksessa digitaalisessa maailmassa, vaikka olisi kuinka maanläheisellä alalla. Pihakivet ja sorakuormatkin on saanut jo pitkään tilattua verkosta, lisämaksusta taas suunnittelua ja neuvontaa piharemonttiin. Monipuolista ja kätevää.

Käytännön ratkaisut ovat yllättävän lähellä

Se miten hallitset toimitusketjuasi ja palvelet loppuasiakasta voi olla olennainen kysymys liiketoiminnan kehittämisen kannalta. Haasteena on liian usein tiedonhallinnan ongelmat, myös tiedon helppokäyttöisyydellä on usein ratkaiseva merkitys – näihin kysymyksiin löytyy ratkaisu yllättävänkin helposti.

Monilla työpaikoilla on nyt siirrytty etätyöhön. Tässä uudessa tilanteessa esim. intranet ja aineistopankki ovat tärkeitä työkaluja, työntekijöillä kun on esteetön pääsy sisäiseen viestintään sekä aineistoihin missä tahansa he työskentelevätkin. 

Kun kuluttajat siirtyvät kivijalasta verkkoon, liiketoimintaa vahvistaa silloin verkkokaupparatkaisu. Kun puolestaan verkossa ja somessa vietetään aina vain enemmän aikaa, on verkkomainonta entistä tärkeämpää.

Näihin ja moniin muihin ajankohtaisiin digiteknologian hyödyntämiseen liittyviin kysymyksiin löytyy vastaus. Nyt jos koskaan kannattaa ravistaa itsensä hereille ja etsiä oman liiketoiminnan kehittämiseen sopiva vaihtoehto yhdessä osaavan kumppanin kanssa.

Puhutaan lisää.

Kiinnostuitko?

Ota meihin yhteyttä ja keskustellaan tavoitteistasi.

Ota yhteyttä
Sami Hakimsan

Director | Client Solutions | Strategic Communications