Mitkä teknisen asiakaspalvelun ja myynnin työvaiheet kannattaa automatisoida tekoälyllä?
Tekniseltä asiakaspalvelulta odotetaan vastauksia käyttöön, asennukseen ja vianmääritykseen, kun taas myynti auttaa asiakkaita valitsemaan oikeat tuotteet, laatii tarjouksia ja tuottaa materiaaleja päätöksenteon tueksi.
Kaikki tämä vaatii valtavasti tiedonhakua, eri lähteiden yhdistämistä ja monivaiheista viestintää.
Katso tallenne 2025 marraskuussa järjestetystä webinaarista ja nappaa organisaatiollesi oivalluksia, miten hyödyntää räätälöityä AI-agenttia, joka kokoaa dataa eri järjestelmistä tietoturvallisesti ja auttaa vastaamaan asiakkaiden sekä työntekijöiden kysymyksiin reaaliaikaisesti nopeuttaen asiakaspalvelua merkittävästi.
Mitä tallenne sisältää?
Webinaarissa kehitysjohtajamme, Joonas Ryynänen, pureutuu käytännönläheisesti, miten tekoäly ja automaatio voivat helpottaa teknisen myynnin ja asiakaspalvelun arkea ja mitä konkreettista hyötyä niiden käyttöönotosta on.
Oivallat:
Missä prosesseissa tekoäly todella säästää aikaa ja tuo mitattavia tuloksia: Näet, mitkä työvaiheet teknisessä asiakaspalvelussa ja myynnissä kannattaa virtaviivaistaa automaation avulla ja missä ihmisen asiantuntemus on korvaamatonta.
Miten oma data muuttuu älykkääksi työkaluksi: Käymme läpi esimerkin, jossa AI-agentti hyödyntää organisaation omaa dataa tiedonhakuun, kokoamiseen ja jakeluun, vapauttaen tiimin aikaa asiantuntijatyöhön ja parantaen asiakaskokemusta.
Webinaarin jälkeen sinulla on selkeä käsitys siitä, mitä tehtäviä omassa organisaatiossasi kannattaa automatisoida, mistä aloittaa ja millaisia tuloksia on realistista saavuttaa jo ensimmäisten kuukausien aikana.
Tallenne on suunnattu etenkin henkilöille, jotka työskentelevät teknisen myynnin, asiakaspalvelun tai liiketoiminnan kehittämisen parissa. Organisaationne voi olla jo kokeillut tekoälyratkaisuja tai vasta ottamassa ensimmäisiä askelia niiden hyödyntämisessä. Sisältö tarjoaa oivalluksia ja konkreettisia esimerkkejä molempiin tilanteisiin.
Aiheesta lisää luettavaa:
Blogi: Miten AI-agentti tehostaa tuotetiedonhallintaa?
Blogi: Catalog Generator – Kokonaisvaltainen työkalu tuotelehtien, -luetteloiden ja -hinnastojen tekemiseen

asiakkaiden liiketoimintalähtöisiin tarpeisiin.