Kirjoittaja
Kategoria
Tiedotteet
Julkaistu
05.11.2025

Osallistu webinaariin: Mitkä teknisen asiakaspalvelun ja myynnin työvaiheet kannattaa automatisoida tekoälyllä?

Lämpimästi tervetuloa 11.11.2025 klo 14:00-14:30 järjestettävään webinaariin!

Tekniseltä asiakaspalvelulta odotetaan vastauksia käyttöön, asennukseen ja vianmääritykseen, kun taas myynti auttaa asiakkaita valitsemaan oikeat tuotteet, laatii tarjouksia ja tuottaa materiaaleja päätöksenteon tueksi.

Kaikki tämä vaatii valtavasti tiedonhakua, eri lähteiden yhdistämistä ja monivaiheista viestintää.

Webinaarissa opit, miten yrityksesi voi hyödyntää räätälöityä AI-agenttia, joka kokoaa dataa eri järjestelmistä tietoturvallisesti ja auttaa vastaamaan asiakkaiden sekä työntekijöiden kysymyksiin reaaliaikaisesti nopeuttaen asiakaspalvelua merkittävästi. Näet myös, miten tuote-esitteiden, hinnastojen ja asennusohjeiden generointi voidaan automatisoida täysin – ja mitkä tehtävät kannattaa edelleen jättää ihmisille.

Miksi osallistua?

Webinaarissa pureudumme käytännönläheisesti, miten tekoäly ja automaatio voivat helpottaa teknisen myynnin ja asiakaspalvelun arkea ja mitä konkreettista hyötyä niiden käyttöönotosta on.

Oivallat:

Missä prosesseissa tekoäly todella säästää aikaa ja tuo mitattavia tuloksia: Näet, mitkä työvaiheet teknisessä asiakaspalvelussa ja myynnissä kannattaa virtaviivaistaa automaation avulla ja missä ihmisen asiantuntemus on korvaamatonta.

Miten oma data muuttuu älykkääksi työkaluksi: Käymme läpi esimerkin, jossa AI-agentti hyödyntää organisaation omaa dataa tiedonhakuun, kokoamiseen ja jakeluun, vapauttaen tiimin aikaa asiantuntijatyöhön ja parantaen asiakaskokemusta.

Miten julkaisuautomaatiolla luodaan sisältöä sekunneissa ja säästetään aikaa: Näet, kuinka tuote-esitteet, hinnastot ja asennusohjeet voidaan generoida automaattisesti yrityksen olemassa olevasta datasta.

Webinaarin jälkeen sinulla on selkeä käsitys siitä, mitä tehtäviä omassa organisaatiossasi kannattaa automatisoida, mistä aloittaa ja millaisia tuloksia on realistista saavuttaa jo ensimmäisten kuukausien aikana.

Webinaari on suunnattu henkilöille, jotka työskentelevät teknisen myynnin, asiakaspalvelun tai liiketoiminnan kehittämisen parissa. Organisaationne voi olla jo kokeillut tekoälyratkaisuja tai vasta ottamassa ensimmäisiä askelia niiden hyödyntämisessä. Sisältö tarjoaa oivalluksia ja konkreettisia esimerkkejä molempiin tilanteisiin.

Aiheesta lisää luettavaa:

Blogi: Miten AI-agentti tehostaa tuotetiedonhallintaa?
Blogi: Catalog Generator – Kokonaisvaltainen työkalu tuotelehtien, -luetteloiden ja -hinnastojen tekemiseen

Mediasignal on ohjelmistokehitysyritys, jolla on yli 25 vuoden kokemus digitaalisen liiketoiminnan kumppanina. Mediasignalilla on laaja valikoima digitaalisen liiketoiminnan palveluja, jotka vastaavat asiakkaiden liiketoimintalähtöisiin tarpeisiin.
Mediasignal on ohjelmistokehitysyritys, jolla on yli 25 vuoden kokemus digitaalisen liiketoiminnan kumppanina. Mediasignalilla on laaja valikoima digitaalisen liiketoiminnan palveluja, jotka vastaavat
asiakkaiden liiketoimintalähtöisiin tarpeisiin.