Asiakas
Päivittäistavarakauppa

Päivittäistavarakauppa ry on jäsenyritystensä ja päivittäistavarakaupan edunvalvoja yhteiskuntapoliittisessa päätöksenteossa.

Arvaa ikä -kampanja

Mediasignal on suunnitellut ja toteuttanut Päivittäistavarakauppa ry:lle valtakunnallisen Arvaa ikä-kampanjakokonaisuuden. Arvaa ikä -kampanja koskee Päivittäistavarakauppa ry:n jäsenyrityksiä, jotka edustavat noin 98 % osuutta Suomen päivittäistavaramarkkinoista.

17 vai 29?

Kampanjakokonaisuuteen kuului päivittäistavaramyymälöille suunnattu kampanjamateriaali sekä kampanjan Facebook-kilpailusivusto, jossa sai testata miten nuorelta näyttävien henkilöiden iän arviointi onnistuu.

Kiinnostuitko?

Ota meihin yhteyttä ja keskustellaan tavoitteistasi.

Ota yhteyttä
Sami Hakimsan

Director, Business Solutions