Valtakunnallinen kampanja muistuttamaan pelisäännöistä päivittäistavarakaupoissa
Päivittäistavarakauppa
Päivittäistavarakauppa ry on jäsenyritystensä ja päivittäistavarakaupan edunvalvoja yhteiskuntapoliittisessa päätöksenteossa.
Arvaa ikä -kampanja

Mediasignal on suunnitellut ja toteuttanut Päivittäistavarakauppa ry:lle valtakunnallisen Arvaa ikä-kampanjakokonaisuuden. Arvaa ikä -kampanja koskee Päivittäistavarakauppa ry:n jäsenyrityksiä, jotka edustavat noin 98 % osuutta Suomen päivittäistavaramarkkinoista.

17 vai 29?
Kampanjakokonaisuuteen kuului päivittäistavaramyymälöille suunnattu kampanjamateriaali sekä kampanjan Facebook-kilpailusivusto, jossa sai testata miten nuorelta näyttävien henkilöiden iän arviointi onnistuu.