Verkkosivustot

Hyvä verkkopalvelu syntyy kohderyhmäpohjaisella suunnittelulla, joka varmistaa korkean käytettävyyden, brändinmukaisen ulkoasun, jäsennellyn ja vuorovaikutteisen viestinnän rakentamisen sekä eheän tietorakenteen. Suosimme Open Source -alustoista TYPO3- ja WordPress-julkaisujärjestelmiä.

Tietoturvalliset, responsiiviset ja modernit verkkosivut kaikenlaisiin tarpeisiin

Mediasignal tukee asiakkaitaan läpi koko verkkopalveluhankkeen. Autamme valitsemaan oikean julkaisujärjestelmän, suunnittelemme palvelun konseptin, toteutamme sivuston ja huolehdimme sen ylläpidosta. Verkkopalveluprojekti aloitetaan suunnittelutyöpajoilla, joissa luodaan yhteinen käsitys toteutettavasta palvelusta. Myös käyttäjäkokemus huomioidaan kaikissa toteuttamissamme ratkaisuissa.

Mediasignal on erikoistunut moniulotteisiin WordPress– ja TYPO3 -pohjaisiin verkkopalveluihin, jotka sisältävät integraatioita, kirjautumisia, tuotetietokantayhteyksiä, varaustoiminnallisuutta ja liiketoimintaa tukevia sovelluksia. Yhdistämme luovan suunnittelun tekniseen toimintavarmuuteen ja pitkäikäiseen ylläpidettävyyteen.

Referensseistämme löytyy useita esimerkkejä erityyppisille organisaatioille toteutetuista sivustokokonaisuuksista. Digitaalinen viestintä on moniulotteinen kokonaisuus, jonka peruskivenä on toimiva verkkopalvelu.

Case: Oras

Mediasignal Group on tehnyt yhteistyötä Oraksen kanssa jo yli vuosikymmenen. Tänä aikana on syntynyt monia erilaisia digitaalisia ratkaisuja. Viime vuonna julkaistiin uusi ja järjestyksessään jo toinen verkkopalvelu, jonka toteutuksesta Mediasignal vastasi.

Oraksen laaja tuoteportfolio on integroitu tuotetiedonhallintajärjestelmään (PIM), jossa tuoterakenteita, tuotetietoa kieliversioineen sekä tuotteiden ja resurssien näkyvyyttä verkkosivustolla kokonaisuudessaan hallinnoidaan.

Lue lisää referenssistä

Vauhdita myyntiäsi verkkokaupalla

WordPress ja WooCommerce toimivat saumattomasti yhdessä. Ne mahdollistavat sisältösivujen, erilaisten artikkelityyppien ja verkkokaupan liittämisen yhdeksi kokonaisuudeksi. Näin saadaan käyttöön ominaisuuksia, joiden ylläpitäminen muilla julkaisujärjestelmillä on monimutkaista ja aikaa vievää. WooCommercen avulla verkkokauppasi ulkoasu voidaan räätälöidä juuri sinun yrityksesi ja asiakkaidesi tarpeisiin. Näyttävä graafinen ilme ja optimoitu käyttökokemus varmistavat, että verkkokauppa erottuu kilpailijoista ja asiakastyytyväisyys on korkea.

Verkkokauppatoteutuksissa suunnittelemme yhdessä asiakkaan kanssa toimialaan ja liiketoiminta-alueeseen sopivat toiminnot sekä integroimme tarvittavat maksupalvelut ja taustajärjestelmät, joita ovat esimerkiksi ERP, PDM, PIM ja taloushallinto.

Sähköistä kaupankäyntiä voidaan tehdä myös rajatulle kohderyhmälle luomalla verkkokauppa tai tilausjärjestelmä extranetiin.

Hakukoneoptimointi

Optimointi mukana heti verkkosivutoteutuksen alusta lähtien.

Hakukoneoptimointi tarkoittaa kaikkia niitä toimenpiteitä, joilla parannamme yrityksesi, tuotteidesi ja palveluidesi näkyvyyttä hakukoneissa. Varmistamme myös, että sivustosi sisältö vastaa asiakkaiden verkosta tekemiä hakuja.

Hakukoneoptimointi toimii kuin ikiliikkuja. Sen ansiosta potentiaaliset asiakkaat löytävät sivustosi aktiivisesti etsiessään. Nämä haut tarjoavat yrityksellesi tärkeää tietoa asiakkaiden käyttäytymisestä digitaalisessa ympäristössä. Tämän tiedon avulla kehitetään verkkopalveluita, markkinointia ja liiketoimintaa. Kaikki tämä kasvattaa lopulta tunnettuutta asiakkaiden keskuudessa ja parantaa käyttäjäystävällisyyttä.

Teknisellä optimoinnilla varmistamme, että sivut latautuvat nopeasti ja mukautuvat responsiivisesti eri laitteille. Hakukoneet edellyttävät toimivaa koodia ja optimointia, jotta sivut menestyvät. Teknisen optimoinnin lisäksi optimoimme sivujesi sisällön vastaamaan nykyajan tarpeita. Optimoimme tekstisisällöt, otsikot, median, linkit, metatiedot ja rakenteen, jotta sivusi käytettävyys ja toimivuus paranevat.

Sisäinen optimointi rakentaa muiden hakukoneoptimoinnin osa-alueiden kanssa saumattoman kokonaisuuden. Tämä kehitystyö parantaa myös suoraan asiakaskokemusta.

Web-analytiikka

Verkkopalvelun menestyminen nopeatempoisessa maailmassa vaatii jatkuvaa kehittämistä.

Web-analytiikka on ohjauksen ja optimoinnin yhdistelmä, jonka perustana on aina data. Jotta sivustosi voi menestyä, selvitämme ketkä siellä vierailevat, sekä minkä ikäisiä, maalaisia ja kielisiä he ovat. Näin kohdennamme sisältösi vastaamaan potentiaalisten asiakkaiden tarpeita. Lisäksi selvitämme, miten he löytävät sivustosi ja mitä he tekevät sivustollasi vieraillessaan.

Suunnittelemme ja rakennamme räätälöityjä Google Data Studio -dashboardeja. Google Data Studio on dashboard- ja visualisointityökalu, jolla voidaan luoda organisaatiolle räätälöityjä reaaliaikaisia dashboard-näkymiä. Data Studioon voi tuoda dataa useasta järjestelmästä, mutta parhaiten Google Data Studio sopii esimerkiksi verkkopalvelujen raportointiin.

Tutustu myös
Vauhdita myyntiäsi verkkokaupalla
UX/UI-suunnittelulla sujuvaan käyttökokemukseen

Palveluun liittyvät työt

Kiinnostuitko?

Ota meihin yhteyttä ja keskustellaan tavoitteistasi!

Yhteys
Marko Kujala

CEO | Solution Architect | Technologies
Mediasignal Communications Oy


Tampere

Sami Hakimsan

Director | Client Solutions | Business Design


Tampere

Toni Pato-Oja

CEO | Senior Partner | Digital Business
Mediasignal Group


Joensuu

Joni Heinonen

Business Development Manager


Tampere